2.06.2014

Sekadar Luahan Hati.

Assalamualaikum,

aku pun dah buntu, apa yang aku harus lakukan. ada saje benda yang tak kena. buat benda tu salah, buat benda nie pun salah. so macam mana aku nak buat. tak kan nak ikut je. aku bukan pak turut. aku ada akal dan fikiran. boleh beza mana baik buruk. lagi satu aku je ke yang salah. semua benda aku yang salah. semua letak kesalahan dekat aku. aku pening. banyak benda aku nak fikir. tak kan asyik nak fikir masalah je. bila la masalah ni nak selesai.

take note : sekadar meluaskan ape yang terbuku dihati.

IzZy

No comments:

Post a Comment