10.08.2012

eMo


Assalamualaikum,

terlebih dahulu saya ingin memohon maaf atas kebiadapan dan keterlanjuran saya,bahasa yang ingin digunakan mungkin kasar.saya ingin menggunakan aku sebagai penganti saya.aku tak tahu kenapa aku rasa tak selesa ketika berada ditepi engkau.aku rasa ada batu penghadang antara kita. aku juga rasa engkau macam tidak suka aku. time aku mahu belajar engkau kata kejap nanti la,ape la. time aku buat kerja lain sibuk la tanya aku tak belajar ke ape?aku pun tak faham la ngan perangai engkau. engkau diskriminasi aku ke?ke sebab aku nie anak jati kelate? atau sebab lain. Aku tahu la aku ada guna barang engkau tanpa kebenaran. aku guna pun tuk print je.sebab semua mesin print tak boleh guna. aku bukan suka-suka dan bukan print barang peribadi. barang kerja jugak. aku nak minta tapi tak nampak engkau kat mana. aku tahu aku salah. aku minta maaf. Pc engkau tu pun hak kerajaan jugak. bukan sendiri punya. 

nota kaki : maaf aku tersentuh dah emo sikit. aku minta maaf sekali ag..

~IzZy~

No comments:

Post a Comment