8.03.2012

buntu

assalamualaikum,

hatiku sangat sakit,sedih,kecewa.aku sendiri pun tak tahu apa yang telah aku lakukan padamu. semua kerja aku tak menjadi. aku tak menjadi periang lagi sejak benda ni berlaku. riak muka ku pun dah bertukar. aku hilang fokus. aku rasa aku dah hilang separuh. berdiri pun dah tak betul. aku sangat perlukan mu dalam hidupku. aku sangat menyayangi dan mencintai mu. percayalah. aku tidak pernah menipu bila aku meluahkan rasa itu. kasih dan sayang aku pada mu tulus dan ikhlas dari hatiku. aku sangat mencintaimu. bermacam perkara bermain difikiran aku. aku perlukan jawapan dari mu..jangan terus berdiam. adakah aku ini masih dihatimu?adakah kau mencintaiku?apakah salahku?besar sangtkah salahku? aku buntu. mengapa ia berlaku....setiap permasahan ada jawapan.

p/s : Ya Allah bantulah hambamu yang kerdil ini.hanya kepada mu   aku memohon.

~IzZy~

No comments:

Post a Comment