4.23.2012

S.E.D.I.H

Assalamualaikum,

hari nie saya sangat sedih

bangun je tido baca mesej dari awak

minta saya putuskan awk.

saya tak kan berbuat demikian

kerana saya sangat mencintai awk.

setulus hati saya

saya tahu mungkin itu silap saya jugak.

tapi tak semua yang ada lam tu saya yang tulis

lagipun saya dah lama deactivate fb tu.

dulu kawan saya ada guna.

awak pun tahu kan.

saya nak awk tahu saya hanya mencintai awak

tiada orang lain lam hati saya selain awk.

percaya lah kat saya

i really love you so much.

nak pergi kelas pun tak ada mood.

really realy sad.

hati saya hanya memikirkan dan teringat kat awk jea.

mengapa saya diuji sebegini.

saya rehda.

mungkin ini nak menguji sejauh mana kekuatan cinta kita

saya tak kan mengaku jika saya tak buat..

 itu memang saya tak buat

awak pun tahu kan saya tak kan mengaku jika saya yang buat

IzZy


No comments:

Post a Comment