1.15.2012

:: SayA naK AwaK TaHu.....

Assalamualaikum,




malam ni susah sangat nak melelapkan mata,

asyik duk teringatkan awk jea.

saya tak tahu nak cakap apa lagi,

saya benar-benar mencintai awk,

saya nak awk tahu yang saya 

benar-benar ikhlas dan jujur mencintai awk,

awk sentiasa bermain dalam minda dan hati saya,

walaupun cinta pertama susah dilupakan

tapi itu sudah menjadi memori silam saya dan awk

biarlah ia terkubur bersama-sama dengan kenangan

masa kini saya ingin bina hidup saya dengan awk

saya sangat mencintai diri awk

saya tak tahu kat siapa saya harus luahkan perasaan saya

nak luahkan kat kawan baik saya,

takut dia cakap saya ni jiwang karat.

tapi perasaan sayang ini susah digambarkan dengan kata-kata

inilah tempat saya meluahkan 

apa yang tak berani luahkan kepada sesiapa

saya nak awk tahu yang awk sangat berharga lam diri saya

saya tak nak kehilangan awk

i love u so much

nota kaki : maafkan saya jika entry ini emosional

IzZy

No comments:

Post a Comment