1.02.2012

JikA itu TakdirNya

Assalamualaikum,

Apa sebenarnya yang wanita mahukan dalam kehidupan mereka?

kemewahan, kekayaan atau sebaliknya.

adakah rupa dan kecantikan 

adakah semua itu menjadi tarikan mereka

atau apa yea...

apa yang saya cuba mahu kepastian pasti dalam setiap perkara

jika tidak semua ini akan terus berlegarolegar dalam benak fikiran

dan tidak akan ada jalan penyelesaian yang mutlak

jika tidak benda ini pasti menggugat hubungan setiap manusia 

yang bergelar kaum adam

setiap manusia dicipta untuk berpasang-pasangan

itu sudah lumrah kehidupan

saya bertanya semua ini kerana saya mencintai awk

seorang yang tiada apa-apa kelebihan

saya takut kehilangan awk

tapi jika takdir menentukan yang awk buka milik saya

terpaksa saya merelakan pemergian awk

walaupun hati berat untuk menyatakannya

jodah dan takdir bukan boleh dilawan.

itu semua telah ditetapkan sejak azali lagi.

nota kaki : saya tetap mencintai awk
IzZy

No comments:

Post a Comment