12.20.2011

AkHiRnYe

Assalamualaikum,

akhirya segala masalah ku berkaitan dengan my lappy sudah selesai.

assignment pun baru je sudah buat nie..

ye la esok kan nak kena hantar.

kelmarin memang aku fedup betul. dah la lappy jam.

masalah lain juga buat aku nak naik marah.

ape taknya dah la semua kita dah prepare nak present pun susah ke?

 nak bercakap ape yang ada kat kertas di tangan pun tak terkeluar. 

lau suruh menjampuk dan buat bising no satu.

 alahai ragam betul la. 

buat malu je.

 menyesal aku duduk group campur dengan group bukan terdiri dari kelas aku.

 semua pandai cakap je.

baik aku buat sorang-sorang.

 ni la aku paling tak suka bila buat kerja membabitkan group.

 lau ada kerjasama ok la..

ni haram..

ape-ape pun sesuatu yang telah terjadi tidak mungkin dapat diundur kembali.

belajar dari kesilapan.

IzZy

1 comment: