11.24.2011

AlhamdulilLaH


Hari ini masa on the way balik kampung banyak perkara berlaku masa perjalan.
semua itu hampir menyebabkan kesusahan yang besar. Firstly sy mengelak kepada sebuah kereta dan hampir jatuh ke dalam air paya yang dalam.kedua hampir putus asa bila jalan yang saya ambil untuk balik semua ditengelami air..nasib baik la tak berapa nak dalam sangat.semput2 je mtor saya melaluinya..kalu enjin mati kat tgah hulu sorang-sorang menangis tak berlagu la saya.masuk je area pasir puteh motor  saya plak kehabisan minyak.dah sampai stesen,stesen lak kehabisan minyak.mujrlah ada hamba ALLah ni datang membantu.dia pergi umah dia kat seberang jalan ambik sedikit minyak petro untuk membolehkan saya mencari tempat untuk mengisi minyak.tapi dalam masa yang sama Glove sy tak tahu la jatuh kat mana.tak tersedar sedikit pun.maybe jatuh masa saya tanggalkan masa menolak motor masa cari stesen minyak.
Apa-apa pun saya selamat sampai. Harta tak dapat digantikan dengan wang ringgit.

p/s : terima kasih banyak kerana membantu.
      Life more important that everything

IzZy

No comments:

Post a Comment