9.03.2011

scared

Assalamualaikum,  

Semakin dalam saya mencintai dirinya semakin saya takut untuk berasa kehilangan. Saya  mencintainya bukan kerana harta atau untuk memuaskan nafsu semata-mata.tetapi saya betul-betul mencintainya sepenuh hati saya. Bukan untuk sementara tapi hingga akhir hayat saya. Saya ni mudah cemburu jika ada lelaki lain mendampingi diri awk. Tu sudah lumrah. Saya cuba lemparkan perasaan cemburu itu jauh-jauh. Kerana cemburu boleh merosakan hubungan. Saya ni bukan jenis ramai kawan perempuan dan mudah jatuh cinta. Saya pernah sekali jatuh cinta dan pernah clash..tu sungguh memeritkan. Jika ditakdirkan saya untuk kehilangan awk saya tidak akan bercinta lagi. Biarkan masa menentukan segalanya. Cinta itu  anugerah,lahir daripada hati yang suci. Cinta juga memerlukan pengorbanan. Ibarat kain putih. Jalinkanlah hubungan itu dengan jujur. Jangan ada sengketa dan dusta.kerana jika cinta itu dibina atas dasar itu ia tidak akan bertahan lama..

~IzZy~

No comments:

Post a Comment